måndag den 26 maj

Göteborg var underbart! Gud vad jag älskar Liseberg! Orkar tyvärr inte skriva något utförligt nu, för jag måste plugga, men det kommer.

Var hemma från skolan idag, mår inte så bra :/ red gjorde jag dock, med Jessika (ägaren till stallet där Graefin står). Det var jättetrevligt! Hon behövde hjälp i sommar, berättade hon, men att sköta hästarna och Diesel (hennes hund) och om jag ville tjäna lite pengar så kunde jag få hjälpa till - yeah! Jag har ju inte fått något jävla sommarjobb, så om jag kan få betalt av att ta hand om hästar och hundar (som är det bästa som finns) så kommer min sommar bli perfekt!

Nej, nu ska jag nog ta och maila Jenny B-C... Hon är ju ägare till ett hunddagis i Sthlm där jag kanske kunde få jobba i sommar, så jag lär fråga hur det blir nu.

Imorgon fixar pappa upp den riktiga poolen, sedan blir det solbrygga runt - härligt! Han ska nog riva boden vi har på gården och bygga ett förråd bestående av ett par boxar (som man kan ha hästar i), man kanske kan få in en pålle där. Om inte, så höjs värdet på huset med hur mycket som helst om man har ett stall på gården i alla fall.

Ha det så bra!
E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0