måndag den 19 maj

Så är det måndag igen - trist!
På torsdag åker jag ju dock till Göteborg, så det får gärna vara måndag, tisdag och onsdag så att det blir torsdag någon gång!
     Hehe, jag råkade säga fel till min tyskalärare idag, så jag måste sjukanmäla mig på onsdag. Det var nämligen så att jag egentligen skulle ha haft muntligt NP i tyska idag (om sport), men då visade det sig att man fick välja mellan två ämnen (min lärare hade bara givit mig ett papper) och det jag inte hade valt handlade om skolan! Det är ju 100 gånger bättre att prata om än sport! Jag kan ingenting om sport!! Så jag skulle göra det på onsdag, sa min lärare, men då råkade jag säga att jag inte var i skolan då utan i Göteborg.. hehe... ibland måste man få ljuga! Så därför måste jag vara "ledig" på onsdag för att inte väcka misstankar. Jag kommer alltså få göra det på måndag istället.

Ojoj, sitter här och målar naglarna i mörkret. Kommer inte bli bra! Nu kanske ni tänker: Men Guuuuuud vilken tönt som målar naglarna när hon sitter vid datorn! Det är dock så att jag har gått runt med svarta kluttar på naglarna ett bra tag nu och inte kunnat tagit bort det pga att natalie har min nagellackremover och hon glömmer den alltid när hon ska ge den till mig... suck! I alla fall.. jag har bitit bort det svarta nu och mina naglar såg bedröbliga ut, därför blev jag TVUNGEN att måla på ngr lager med rosa för att stärka dem lite. Som sagt sitter jag dock i mörkret, så det ser säkert fördjävligt ut!

Nej, nu ska jag nog gå och sova om jag vill sova åtta timmar denna natt.... Så godnatt och ha det så bra!
/ E.
image8
Kanonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0