måndag den 12 maj

Om tio dagar bär det av till Göteborg! Ska bli så himla, underbart kul! Åka en massa karuseller på Liseberg och ta en drink i det, förhoppningsvis, varma försommarvädret!

Jag är så fruktansvärt trött, men jag måste plugga! Jag börjar iofs 11,00 imorgon, så jag behöver inte gå upp förrän 9,00 imorgon bitti.

Sitter och skriver på Periodsammanfattningen nu till svenskan - den skulle ha varit inlämnad i fredags.... Jag är cp....
har iaf så jäkla mycket att göra nu!!

Ty: Muntliga NP på ons, glosor till nästa vecka
Nk: Vara klar med fantasiorganismerna till på måndag
Hi: Uppsats, ska vara klar nästa vecka!
Ma: -
Sv: Periodsammanfattning, 4 läsloggar, humoruppgift 5
Eng: NP läs/hör på tors
KuHi: Essä - skulle ha varit klar för ca 5-6 veckor sedan, seminarium på fredag (?)
Soc: Enkät om rattfylleri

FAAAAAAAAAN FÖR SKOLAN!

image6


Kommentarer
Postat av: emma

Ååh va avundsjuk jag blir. jag vill också åka karuseller =(.

2008-05-15 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0