What I've done

Om några minuter börjar svenskan. Jag tror att vi ska skriva ngt om två kända författare och ett av deras verk... Kan inte riktigt se varför faktiskt. Verkar tråkigt.

Idag när de flesta i klassen hade sin språktimme gav jag mig av till Team Sportia för att byta ett par skidbrillor, tyvärr fanns inte de jag ville ha så jag får nöja mig med de mamma köpte ( de var nästan sånna jag ville ha, förutom att det är orange glas ist för spegelglas). Istället köpte jag ett par skidbrallor, jag behöver ett par svart och de hängde bara där med den röda rea-lappen lysande, så jag slog till. Så ja, jag hoppas mamma sätter in pengar på mitt konto för jag är out of cash nu.

Jag gillar Henriks byxor, I'm wearing them right now. Baggy och sköna.

Nu är det bara två dagar till Kent, och bara tre dagar till Fjällnäs!

Ha det bra,
Emilia Kjellberg

Kommentarer
Postat av: malin, orkar inte skriva bloggnamn

jo tack, jag fick ju min kära Dickens (a)

2008-03-06 @ 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0