The little things give you away

Jag tänkte börja skriva blogg. Eller ja, om mina datorer kommer hålla i framtiden vill säga. De har varit trasiga nu i flera veckor, men den ena är äntligen lagad! By Emilia, nästan iaf.

Ja, men iaf...

Idag är det tisdag, vilket är en mycket betungande dag egentligen - but not today!
På tisdagar börjar jag halv nio och slutar vanligtvis 16.20, med Kulturhistoria som sista lektion (1h 35min), nu håller vi dock på med att skriva så kallade kulturartiklar vilket ger oss en fri eftermiddag som uppskattas av alla! Jag slutade alltså 14.20 idag (egentligen 14.30, men jag och Elin var så duktiga så vår engelsklärare skickade hem oss lite tidigare) och hann otroligt nog med den något försenade 14.20 bussen!! Vad sägs om det, va? Flyt, Emilia, flyt!

Som tidigare nämnts så är en av datorerna lagade igen (weeei!) så jag har tillbringat heeela min eftermiddag framför denna, mycket givande! Haha, nej faktiskt inte. Det enda jag har ägnat mig åt är att försöka snygga till den här sidan, men det gick inte alltför bra... Jäkla koder!

Kenneth (vet inte riktigt om det stavas så, men vi låtsas) ringde för ett tag sedan. Han undrade om jag kunde borsta av Graefin lite innan hovslagaren kommer imorgon, så det blir till att ge sig iväg till stallet efter skolan vilket inte gör mig ett dugg.

PÅ FREDAG ÄR DET KEEEENT! Och på lördag åker mamma, pappa, Gustaf, Lina, Daniel, jag och Älskling till fjällen!!!! Skidor och snööö !

Nej, gott folk! Nu är klockan strax 20.00 och då börjar ju (som alla borde veta) Gossipgirl!! Älskar den serien! <3

Ha det bra och
Puss&kram&nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: jolly

tjuhu! asså, fattar du en del med koder å så? din sida var ju egenhändigt tillverkad ser jag, och snygg! puss

2008-03-27 @ 09:41:27
URL: http://jollybob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0