sjukligt tråkigt

Ja, nu kanske, kanske, jag är på bättringsvägen!! Ögonen känns bra, är lite röd bara, har inte hostat allt för mycket i natt (kan bero på att jag försöker låta bli att andas och svimmar av syrebrist) och halsen känns lite, okej, den känns inte alls bättre! Åh, jag som är så Henrik-sugen! Har inte träffat honom sen i söndags!! Vill bara bli frisk så att jag får åka till honom!

Hehe, mamma kom in nyss och sa:
"Hur mår du idag?"
"Bra" svarade jag
"Jaa! Du ser ju riktigt pigg ut!!"
"Japp, så på söndag, eller till och med lördag, åker jag till Henrik!!"
"Åh... Ja, men det har varit så trevligt att ha dig hemma nu när du har varit sjuk!"
Haha, mamma tycker tydligen att jag är bort för mycket från henne - stackars mamma :) Undrar hur hon klarar sig när jag flyttar hemifrån? Då har hon ingen av sina döttrar kvar hemma, bara en aggresiv son som inte är mycket till sällskap... Får väl bo i närheten så att jag kan komma hem och äta på söndagar.

Jag har läst Illustrerad vetenskap idag! Det är verkligen intressant! Jag kommer inte just nu ihåg vad det stod i tidningen, men bra var det!

Björn Axén har räddat mitt hår! Denna repairserie är superb mot torrt och skadat hår och serumet motverkar och förebygger verkligen slitna toppar på ett fantastiskt sätt! Lite dyrt, men det är det värt!
(Schampo 95:-, Conditioner 110:-, Serum 145:-, Deep Contitioner 145:-)





Hoppas ni får en trevligt kväll!
Kram,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0