trafikskola

Jag ljög igår! De är inte åtta, de är elva stycken kycklingar! Jag tror jag dör! Bla har det kommit en till liten grå, men den är så svag eftersom den antagligen blev kläckt sist... Jag satt med den idag och värmde den mot min fleecetröja, och den somnade! Förstå vad underbart det var! Jag hoppas verkligen den klarar sig! Imorgon får Henrik se dem också!
Någon som har ett förslag på bra kyckling namn?

Nej, nu ska jag sätta mig med Bonniers Trafikskola. Har som mål att fixa körkort snarast möjligt. Helst innan sommaren är slut, men risken är ganska stor att jag behöver ganska många körlektioner och eftersom det är sommar är väl de flesta tider redan uppbokade. Ja, men snarast möjligt var det.

Ha en trevlig dag!
Kram, E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns ett annat program för teori, heter typ TS eller nåt sånt, det hjälpte mig mycket bättre än vad Bonniers gjorde. Det finns på Game. Lycka till!

2008-06-18 @ 13:36:45
URL: http://blogg.passagen.se/backdrunk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0