Fredag dem 13 (!) juni

Ja, då var det sommarlov då! Känns väldigt skönt måste jag säga. Mindre kul att få betygen... Hade hoppats på högre... och de där två jävla g:na kan ju hoppa i sjön! Tack Marcela och Morgan i alla fall! Nu får det verkligen inte bli fler g:n!

Matilda (mina halvsystrars halvsyster) tog studenten idag, trots att hon är lika gammal som mig och egentligen har ett år kvar - grr! Haha, jaja - grattis till dig! Fick vin och likör hemma hos henne, så nu har man basat klart för kvällen, hehe! Jag och Sofia ska hitta på något. Antingen ska vi till Harnäsbadet där Alexander har fixat fest, eller så drar vi till stan... Beror nog på vädret. Hoppas innerligt att jag inte träffar på någon rasist ikväll i alla fall, det orkar jag inte med just nu! 

JÄKLAR! Måste dra och mocka!

Ha det så bra, och sup lagom!

E.

 

P.s. Som svar på gårdagens kommentar: Nej, jag har aldrig blivit sponsrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0