är det torsdagnatt, eller fredagnatt?? fredagmorgon?

Jag funderar på att lägga mig, men jag vet inte.. Kommer nog iaf inte kunna sova för hostan! Snorar som en gris gör jag med (jaa, Cristofer/Gud här ute på landet snorar grisar någor förfärligt! Jag hoppas förresten att du läser min blogg nu!?). Har aningen ont i röven efter "fallet" från hästen, men så går det! (Varför säger jag häst, trots att det är en ponny jag menar?!) Något som är bra med att vara förkyld är alla nysar man får fram - dvs alla näsorgasmer. Jag älskar att nysa! De som går/har gått med mig i skolan vet det!

Jag funderar på att ta mig till skolan imorgon, så tråkigt att vara hemma själv ju! Fast då kommer jag smitta alla, hihi! Plus att jag bara har en lektion där jag endast ska lyssna på andras tal. Är iofs väldigt nyfiken på Malins... Får se hur jag känner mig imorgon bitti.

Höhö, vilka planer vi har Elin <3, vilka planer!

Godnatt på er allihopa!
Kram,
E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0