22 dagar kvar!

Jag är sjuk - jättesjuk! Har himlans ont i halsen och låter som en karl! Min röst är jättemörk! Ont i huvudet har jag med - fy vad det är tråkigt att vara sjuk! Vaknade halv ett idag och har bara suttit vid TV:n tills nu.

Knäcken igår blev riktigt goda! Trodde att jag skulle misslyckas totalt eftersom jag aldrig gjort knäck förut, men de blev helt underbart smaskiga - mums! Fick lite problem igår för jag hade ingen aning om vad det skulle vara i knäcksmeten, men jag gissade på sirap och grädde iaf. Så efter att ha frågat ett flertal personer där ingen visste vad det skulle vara i, bestämde jag mig för att köpa sirap och grädde när jag stod och väntade på bussen i Skutskär. Och vilken tur jag hade, för knäck består nämligen (alla ni vet säkert det redan) bara av just sirap, grädde och socker (som alla har hemma).

Nej, nu får Tom ta och komma hit någon gång så vi kan spela Rockband!
Ha det så bra!
Kram,
E


Hihi, älskar den här serien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0