Mitt allra första IG

Idag har jag skrivit IG på mitt matteprov, yeah! Mitt första IG någonsin... men det är sånt som händer när man inte pluggar! Måste ta igen det nästa år så jag klarar VG i Ma C! Före provet kollade klassen på första delen av Exorcisten under religionen, det var kul att se vissas reaktioner (Elin Ö, jag syftar på dig, hahaha!). Efter provet skyndade jag mig till bussen och satte mig där och funderade på om det inte var så att jag faktiskt skolkade från sista lektionen, eller om det var inställd. Jag hade för mig att den var inställd, men jag var ju inte där förra veckan så jag kan ha haft fel. I alla fall. När jag åker förbi Berget ser jag Caroline gå där med Timmy och Kate! Jag hoppar av bussen och får äntligen träffa Carro igen!!! Var så himla länge sedan vi träffades! Fick titta på Katarinas nya lägenhet - jättefin! Och på söndag kommer de hit och säger god jul och ger mig julklapp. Finns inga snällare människor! Jag förstår inte vad jag har gjort för att de ska vara så underbara mot mig? (Något måste jag dock ha gjort, det var 4 år sedan jag var tillsammans med Marcus!). Caroline skulle åka hem vid halv sex, så då skjutsade Marcus mig till stallet!

Imorgon ska jag rida Nadja. Ska bli kul! Idag är Lina här! Tycker alltid att det är lika trevligt när mina systrar kommer hit! Usch, vad jag fryser. Ska nog gå och sätta på mig en till tröja! Om tio minuter är det Fredde Steen på Tv4+ - kolla vet jag! Jättebra program och Fredde är så himla bra med hundarna!
Ha det så bra!
Kram,
E


yeah, supersuddig!

Kommentarer
Postat av: carroe

Nu börjar jag gråta :p

2008-12-15 @ 22:55:24
URL: http://www.metrobloggen.se/carroe
Postat av: Elin

ÄÄH DU FIXARE BRUTTAN!

2008-12-16 @ 18:14:55
URL: http://elinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0