Tipp, tapp, tipp, tapp, tippetippetipptapp!!

Imorgon är det julafton! Har varit och köpt de sista (ja, nästan iaf) julklapparna idag. Sedan var jag och mamma upp till mormor en sväng. Hon var jättepigg! När vi kom satt hon t o m uppe i en av fotöljerna! Åhh, min mormor! Imorgon ska vi dit till halv ett och jula lite med henne. Mys.

Mina knän gör så ont! Vet inte vad jag ska ta mig till! Skitläkare som inte bokar in någon tid, nu på en gång! Skulle ha tagit mig till plan 12 och skällt på ortopederna där uppe idag när jag ändå var på sjukhuset! Något måste göras och det nu!

Nej, nu lär man väl gå och göra lite nytta!
Ha det så bra, och GOD JUL!
Kram,
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0