Mamma?!

Var fan är mammma?! Klockan är kvart över nio och hon har inte kommit hem än! Jag har försökt att ringa hennes mobil 5 gånger, men jag kommer inte fram! Börjar fan bli orolig! Neeej, nu går det signaler! Phu! Hon var bara på julbord! Hur kunde jag glömma bort det?! Jaja, imorgon ska familjen hem till farmor för att fira lite jul där - mat och klappar! Kanske kan gå lite på stan innan och kolla efter julklappar... Jag har bara en lektion imorgon - Geografi. Jag börjar 12.10 och slutar 13.30! Yey, låter som en väldigt nödvändig dag! Klockan fyra ska vi vara hos farmor, men jag kanske går dit lite tidigare om jag inte hittar några klappisar.

Nu är det Titanic på 3an, men jag förmår inte mig själv att titta. Förstår ni vad jag skulle gråta?! Filmen är ganska lång och jag får huvudvärk av att gråta, tänk vad ont jag skulle få av att gråta igenom hela filmen, för det är vad jag kommer att göra om jag ser på den!

Nej, nu får mamma komma hem! Jag behöver hennes VISA-kort för jag ska beställa en klänning från Nelly.com plus lite julklappar...
Ha det så bra!
Kram,
E


Kommentarer
Postat av: jolle

jag kan inte kolla på den, den är på tok för sorglig!

2008-12-16 @ 22:44:42
URL: http://jollybob.blogg.se/
Postat av: jolle

jag kan inte kolla på den, den är på tok för sorglig!

2008-12-16 @ 22:45:50
URL: http://jollybob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0