I'm high, high on you

Idag har jag äääääntligen fått min hostmedecin med morfin - Cocillana-Etyfin. Nu kaaaaanske jag kan få sova ordentligt om nätterna och inte bara några timmar!

Jag är farligt stressad enligt ett test vi gjorde på psykologin idag... jaha, vad ska man göra åt det? Det är på grund av skolan som jag är stressad! Jag som ska fortsätta plugga i sex år till!

Vad händer imorgon gott folk? Någon som ska hitta på något? På lördag ska jag rida med Sofia på förmiddagen, sen ska jag på lucia i Hille kyrka (Elin Ö och Malin är ju med!) och på kvällen blir det förmodligen utgång med Jessica!

Nu har jag tagit lite hostis... få se om hostan blir bättre.

Nej, nu lär jag plugga tal...
Ha det så bra!
Kram,
Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0