Han är så glad, för han är nöjd *tralala*

Nu ska jag kolla på jul i Kapernaum! Sedan ska jag duscha och äntligen få använda mitt riktiga schampo och conditioner igen (Björn Axén - repair)! Thank God! Mitt hår ser hemskt ut nu, alldeles flygit och statiskt! USCH! Har precis ätit julmat - igen - men nu får det vara nog. Imorgon blir det lax på saltbädd med romsås, MUMS! Jag har slagit in 6 paket idag, nu börjar det äntligen se bra ut. Jag har aldrig kunnat salgit in paket på ett snyggt sätt förr, men nu börjar det ta sig! (Upprepning, I know)

Idag var jag till stan med Hanna och Per (eller ja, Per åkte till Sätra och lämnade av oss andra på stan). Köpte två tallrikar. När jag fyllde 18 fick jag fyra mattallrikar och två assietter, så nu bestämde jag mig för att göra mina samling komplett. Sedan köpte jag lite annat krimskrams också, men det kan jag inte prata om här!

Nej, nu är det dags för mjukisar och en filt, sedan bär det av till Kapernaum!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram,
E




Så här ser tallrikarna ut - snygga vad?

Kommentarer
Postat av: jolle

åååh nu blev ja sugen å träffas igen! typ som när du å ja å sofia var me varann (A) snela?







2008-12-28 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0