Fan ta er!

Det blev ingen skola idag heller. Vaknade halv åtta, kände efter lite, satte igång datorn och sjukanmälde mig - hell yeah vad skönt! Speciellt att få gå och lägga sig sen igen... även om jag först var tvungen att hosta upp lungorna lite. Vaknade igen vid halv tolv och precis då skriker mamma:

"EMILIA, du har fått brev från sjukhuset!"
"Nej, shit", tänkte jag, "är det min operation?!?!"
När jag väl kommer ner säger dock mamma:
"Öh, oj. Det var visst bara från Gävle kommun".

Och vet ni vad det där jävla biblioteket har gjort?! De har givit mig en feeet räkning på 850:-, bara för att mina böcker är lite sena (ungefär en månad)! Inte har man fått ngn påminnelse heller, neejdå! Ska åka in dit snart och skälla på dem! De kan fan inte ge en 18-åring en räkning på 850:- precis innan jul!!!!! Nej, nu är jag arg! Rrrrroseraaasande!

Nu ska jag sura som faaaan och gå och göra mig i ordning... Jävla piss!
Ha det bra iaf (kommer du från ett bibliotek så ta för fan inte åt dig!!)
Kram,
E

Babys tass

Kommentarer
Postat av: jolle

då ska jag meddela dig att ja nyss fick en på drygt 300 också. Men det är som så att om man åker å lämnar dem på en gång behöver man bara betala en liten slant, ja fick betala 76 kr. däremot om du inte skulle hitta böckerna fåru hosta upp 850 lr vare va... :O:O:O

2008-12-05 @ 18:27:07
URL: http://jollybob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0