Derivator, gränsvärden och nollställen....

På måndag (15/12) har jag Ma C prov och det kommer gå åt helvete! Jag vet, det är sorgligt, men tyvärr sant! Vi har gått igenom så himla mycket och jag kommer inte ihåg ett dugg! Suck...

Just nu sitter jag med Malin i en av datasalarna (på våning 4 *phu*), men vi ska snart gå ner lite på stan och lämna tillbaka mina böcker! Hoppas att jag inte behöver betala så mycket. Innan vi lämnar skolan ska jag dock besöka skolsköterskan och fråga vad i helskotta jag ska göra åt min neverending, jäkla hosta! Nu har jag sovit högst 6 timmar på tre nätter! Jag som brukar sova 9 timmar VARJE natt... Jag kommer döööö.

Nej, nu ska jag gå och slå lite på Malin!
Ha det så bra!
Kram,
E


Min kjol är trasig! Dragkedjan har fastnat... Skit också!

Kommentarer
Postat av: carroe

Jag ska inte flytta. Dom har bara renoverat mitt badrum :D

2008-12-10 @ 18:28:45
URL: http://www.metrobloggen.se/carroe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0