Dagens gråt - igen

Sorry att jag inte uppdaterade igår! Jag hann bara inte! Satt uppe och pluggade till ungefär tolv, sedan lade jag mig.

NU ÄR DET ÄNTLIGEN LOOOOV! Dagen har spenderats med Malin, EFo och Elin Ö! Vi åt på Buddys efter skolan och sedan gick vi hem till Elin Ös (vad tusan ska jag börja kalla dig Elin?!) pojkvän och bakade julgodis! Mums, säger jag bara! Jag bakade knäck (okej, kokade), Malin gjorde ischoklad, EFO gjorde Rockyroad (????) men en massa Dumle, marsmallows (huuuh?), pistage(Ha, jag vet att jag stavade rätt här!)nötter och jordnötter och Elin Ö (hmmm... Bullen! Kallas du inte för bullen?! VANILJbullen! Yes, jag kom på det! Hädanefter heter du Vb istället för Elin Ö!) gjorde glöggchoklad! Vi var såååååå duktiga! Jag grät lite där också!

Dagens Gråt blir alltså när jag tittade på en videoinspelning från Globen Horseshow 2007! Jag förstår inte hur han kan få hästarna att göra sådär!!?

Jag känner mig tvungen att ta en till Dagens Gråt bara för att jag missade det igår. Den andra Dagens Gråt bli därför när Vasas kör sjöng "Peppat" på avslutningen idag! Fy tusan vad roligt det var! "Peppat" var en uppoppad verision av "Vi komma" (pepparkakorna). Det hela blev fulländat då en kille vred av och på julgranen bredvid sig så att det också "poppade". Haha, herregud vad jag skrattade och grät då!

Nej, nu är det strax dags för Simpsonfilmen!
Ha det så bra!
Kram,
E


Atlas, Jancker och Stigge i bakgrunden! Hehe!

Kommentarer
Postat av: ElinTerese

haha, vb...:P tja, varför inte... ^^ annars är ju elin terese (ET) en annan variant?

2008-12-19 @ 23:16:38
URL: http://elinterese.blogg.se/
Postat av: malin

E.T. phone home..

2008-12-20 @ 00:49:06
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0