Sömnigt

Ja, kanska ska man ta och duscha snart då.  Imorgon ska jag till babe, vi kan verkligen inte hålla oss ifrån varandra länge. Innan jag åker, med bussen som går 13,10 så ska jag rida lite. Kanska får jag sällskap av kusinen, annars blir det en uteritt för bara mig och Graefin. Gud vad vi har lärt känna varandra, vi vet verkligen var vi har varandra. I början var jag lite orolig för att rida en "mycket pigg häst som bara vill galoppera så fort hon har börjat med det", men det har gått hur bra som helst och nu litar jag på Graefin till 100%. Anledningen till att jag var orolig i början är (förutom att jag har blivit äldre och förståndigare) att jag har några läskiga minnen från mina och Natalies fartfyllda och livsfarliga ridturer. En gång hoppade jag med Natalies häst som hade något fel i huvudet (allvarligt alltså), ramlade av, stukade foten, svimmade och fick minnesförlust - inte allt för roligt måste jag erkänna. Eller den gången när hästarna tog betten (metallen de har i munnen) och bara skenade, rakt ut på en väg till råga på allt! Nej, ung och otroligt dum var man, fast det var jäkligt roligt med. Nu har man dock insett vilka risker man tog och är lite mer försiktig. Graefin är däremot en riktig pärla som jag litar på. Vilka fartfyllda galopper över ängarna har inte vi haft?

Nu blir det duschning, lite kvällsfika, packning och en liten bokläsning innan sängen nalkas.

Ha det så bra allihopa!
Kram, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0