Sena kvällar - inte bra inför skolstarten!

Ojoj, sitter och kollar på two ½ men med babe, det är så himla roligt! haha! Ska nog sova snart, är så himla hängig och trött... Fast Henrik vill kolla på Hancock, så vi får se vad det blir.

Idag har jag inte gjort något alls! Väldigt tråkigt måste jag medge, men vad ska man göra i lilla Söderhamn när det regnar? Vet inte om jag ska åka hem imorgon eller på lördag... Alla i familjen är i och för sig på Winnerbäck hela kvällen imorgon och Susanne (Henriks mamma) skulle bli ensam om vi åkte... Det blir nog till att stanna. Saknar min pärla! Henrik har lovat att följa med och rida snart, hihi! Han kommer inse hur otroligt roligt det verligen är!

Nej, nu blir det nog film i alla fall.
Ha det så bra!
Kram, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0