Då börjas det...

Phu, är hungrig som bara den! Jag har inte fått i mig några kolhydrater idag, så stavar jag fel mer än vanligt vet du varför. Anledningen till de frånvarande kolhydraterna är att jag har börjat (eller ja, jag ska försöka iaf) med GI-metoden. Visst jag kanske inte behöver göra det egenligen, men det är så att till min student ska jag vara så jäkla snygg! Haha, egocentrat  - jag vet! Jag är tvungen att börja nu för jag vet att jag kommer få en massa återfall, men har jag lång tid på mig så inbillar jag mig själv att det kommer gå bättre. Så önska mig lycka till!

Just nu är jag hos babe. Vet inte vad vi ska hitta på idag, men mys blir det nog i alla fall. Vi trodde att det skulle vara Strömmingsleken i helgen, men så fel vi hade! Det är ju inte förrän nästa helg! Det passar oss dock utmärkt då min kära syster firar sin 25 årsdag på lördag. Party-party!

Nej, nu blir det mys!
Ha det så bra!
Kram, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0